czwartek, 27 października 2016

Podaj dalej ............

Wzięłam udział w zabawie Podaj dalej u Uli obdarowała mnie po królewsku


Herbaciarka, przydasie i serduszko.....


Pasuje mi do kuchni, ale jak znam życie córci pewnie też ha ha


Uleczko dziękuję z serducha.
Zabawa więc trwa dalej, dwie chętne osoby serdecznie zapraszam, upominki w moim wydaniu to ozdoby świąteczne..............


Jesień w ogrodzie rozgościła się już, wrzosowa plama na tle zieleni i opadłych liści


Liście spadają z drzew ścielą się  po trawniku


Dziś delikatne słońce, pogoda świetna do pracy w ogrodzie, a jest co robić zapewniam oj jest.
Dziękuję, zapraszam i pozdrawiam z jesiennie Dusia

32 komentarze:

  1. Takie świąteczne upominki bombeczki to ja bardzo chętnie przygarnę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że zgodziłaś się na zabawę, dziękuję Dusia

      Usuń
  2. O kochana to ja się piszę, super,że zdążyłam, ależ obdarował Cie Ula , tylko pozazdrościć pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam, ale po upominki to przyjedziesz, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Dusiu, i ja zostałam podobnie obdarowana :)
    A wrzosowisko piękne u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty Dusiu dostalas :))) A ogrod no Cuuudo !!! Uwielbiam jesien ,zwlaszcza jak dopieszcza ja sloneczko :)) Twoje ozdobki sa na prawde Cuuudne na swieta :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Dusiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ucieszą się Dziewczyny, które obdarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. bo jesteś królową?:)
    super wrzosowy dywanik w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty - te co dostałaś i te, które przygotowałaś:)
    Ogród nawet z liśćmi zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upominki są naprawdę świetne, to miłe, ściskam Dusia

      Usuń
  8. Super prezenty dostalas,a te bombki naprawde rozdajesz? tyle pracy ????Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa jest zabawą, otrzymałam za darmo, więc i oddać też muszę za darmo, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. Super dostałaś prezenty. Pozdrawiam i całuski posyłam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty.Twoje bombki prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jakie cudne prezenty dostałaś, równie cudne rozdajesz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś od Uli:)Ogród z opadającymi liśćmi też jest piękny...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prezenty! Ogród urzeka swoim pięknem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dusiu--ja chętnie kupię kilka Twoich bombeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, napisz mi tylko ile, w jakich kolorach itp, Dusia

      Usuń
  15. Cała przyjemność po mojej stronie :) a powiem CI, że Twój ogród nawet z opadającymi kiściami wygląda bajecznie i te wrzosy... ach! Ja mam namiastkę w doniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne zdjęcia z ogrodu są piekne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne prezenciochy :) A i ten ogród- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałam Ci już króciutkiego maila - dotarły prezenty od Ciebie!!! Fantastyczne!!! DZIĘKUJĘ PIĘKNIE!!! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne wrzosowisko i prezenty też.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny ogród cudne bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. herbatka z takiego zacnego opakowania na pewno będzie smaczniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń